Define cilik ve define isaretleri hakkında kullanıcılara bilgiler sunulan forum sitesi, define isaretleri, define siteleri, define sitesi, definecilik Hz.ömer Ve Namaz | Sayfa 2 | Define Mekanı- Define işaretleri

Hz.ömer Ve Namaz

Konusu 'Dini konular' forumundadır ve İRON tarafından 16 Mart 2015 başlatılmıştır.

  1. İRON

    İRON üye Kullanıcı

    Katılım:
    23 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.759
    Beğenileri:
    1.996
    Tecrübe Puanı:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    çiftçi-Araştırmacı
    Yer:
    5minare.kentli.10üç
    malesef komana usta malesef hakatende öle.
    biz insan olarak namazlarımızın ibadetlerimizin kıymetini bilmiyoruz.
    inş bilen kularından olurz.
    evet sizinde ikizceli klardeşimiznde belirtiği gibi burda olması bir çok arkadaşımızın görebilmesi için brda açmışl bulunmaktayım.
    kardeşim.
    meleklerin o içler acısı sorusuna mahal vermemek için o surya maruz kalmaamak için ibadertlerimizi namazlarımı kılmamaız gerek uygulamamız lazım.
    rabbim ocağınıza aşınıza evinize işinize bereket nasip eylesin.
    namaz kılıyorsanız namazlarınızı kabul buyursun.
    kılmıyorsanızda kılmayı nasip eyleisin size inş....
    selamette kalınız mubarek insan...
     
    • Beğen Beğen x 4
  2. wolf_52

    wolf_52 Usta Define İşaretleri

    Katılım:
    19 Ocak 2015
    Mesajlar:
    3.897
    Beğenileri:
    10.024
    Tecrübe Puanı:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    alalh razı olsun ustalarımdan rabbim tüm namaz kılmayan kardeşlerimde tez zamnda 5 vakit kıldırmayı nasip etsin en başında ben olmak suretiyle bu gaflet uygusundan uyanmak nasip etsin ..amin amin amin...
     
    • Beğen Beğen x 5
  3. BoZKu®T

    BoZKu®T "R@m@z@n" Yönetici Forum Düzeni

    Katılım:
    22 Mart 2012
    Mesajlar:
    8.167
    Beğenileri:
    11.521
    Tecrübe Puanı:
    113
    Yer:
    İstanbul
    Allah c.c razı olsun değerli ustam.
    bu hadis sahih ise,buradan şuda çıkar,
    kan namaz kılmaya engel değildir,

    günümüzde bunu meshepler olarak ayrılmış, görüş ve fikirler sonucu gruplar farklı farklı davranmış.
    benzer bir hadis daha olup kan akmasının namaza mani olmadıgının kanıtı olarak delil getilirmiştir.
    dileyen merak eden olursa paylaşırız inş.

    Rabbim gercekten anlamayı nasip etsin.ve buradan şuda çıkmasın değerli dostlar, bunlar namaz kılıyor bunuda kalkıp burada anlatıyor, tek namaz kılan sizmisiniz bizde kılıyoruz ama sizin gibi herkeze anlatmıyoruz. burda esas olan kişinin kendi namazını anlatması değil, burda önemli olan namazdan aldıgı zevki bize anlatması.
    böylece bizede bir dürtü bizede bir heycan katması. içimizde oturan şeytanın dengesini bozması.

    iş namaz kılmak ile bitmiyor, o namazın sonrasındada hakkını vermek gerekıyor, günde 5 vakıt allahın huzuruna durmak bunu bir görev gibi değil,içinden gelerek kılmak önemli olan, ve o kıldıgın namazın etkisi ile günü tamamlamak, namazı kılıp yine bizim yaptıgımız gibi boş işlere boş laflara dalmak elbette kafi gelmez. yaa az bırazda buna vakit ayırayım, eğer varsa gercekten o az bıraz vakıt evet gel ayır.okadar eksiğimiz varken, boş vakit buluyor olmamız bile elbette bizim için hüsrandır, rabbim hakkımızda bize rahmet ve mağfiret etsin.

    ey iman edenler iman edin ! (nisa suresi ayet 136)

    yani benim kalbim temiz, namaz kılıpta sağa sola bakan, hak yiyen vs durumlarda var, diye namazdan geri durmayın, emekli olmayı beklemeyin, kimsenın emeklı olacagı kesın olmadıgı gıbı, oturdugu yerden kalklıp başka bir yere gidebilecegıde kesın degıldır.içimden gelmiyor diyip sırtını yaslayıp oturmak ile o şevk o istek içine gelmez, şeytana malzeme verme, içinden gelmesi için izlediğin tv de kabe yi izle, gezdiğin yerlerde camileri ziyaret et, bak bakalım içine geliyormu ? ben la ilahe illallah dedim iman ettim, Allah sonumuzu hayır etsin demekle olmuyormuş,bak ne diyor ayette, ey iman edenler İMAN EDİN ! (nisa suresi ayet 136) iman ettiniz ama,hani gerekenler ! diyor Rabbimiz.
    O gün gelmeden hazırlık yapmalıyız değerli dostlar,

    uzun süredir dini konulara yazmıyordum, sebep olanlardan Allah c.c razı olsun
    inş yorumlarımızda isabet vardır,
    hata var ise rabbim affetsin,
    hatamızı göstersin inş.

    konuyuda bir süreliğine bu bölümde sabitliyorum, bir müddet sonra dini konular bölümüne alırız inş.
     
    Son düzenleme: 17 Mart 2015
    • Beğen Beğen x 8
  4. İRON

    İRON üye Kullanıcı

    Katılım:
    23 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.759
    Beğenileri:
    1.996
    Tecrübe Puanı:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    çiftçi-Araştırmacı
    Yer:
    5minare.kentli.10üç
    amin rabbim bir an evvewl geç olmadan size namaz kılmayı nasip eylesin inş..
    siz biraz gayret ederseniz gerisi kendiliğinden gelir.
    size bir önerim olacak.
    okuyup okumamak size kalmış.
    ben şahsen tv de izlemiştim bi ağlamadığım kalmıştı.
    firavun ile maşita arasındaki hikayeyi okumanızı tavsiye ederim.yada dinleyinnn.
    yüce mevlam işinizi rast getirmesi dileği ile selamette kalınız inş..
     
    • Beğen Beğen x 2
  5. İRON

    İRON üye Kullanıcı

    Katılım:
    23 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.759
    Beğenileri:
    1.996
    Tecrübe Puanı:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    çiftçi-Araştırmacı
    Yer:
    5minare.kentli.10üç
    ey mubarek insan...
    inanırmısın konumu okadar güzel özetlemişsin ki anlatamam kelimelerle..
    gönlü güzel kardeşim inanırmısın okuduğumda hem duygulandım hemde içimden bir dua almış oldun.
    saygıdeğer adminim....
    bu sitenin bu kadar buyumesindeki etken bana göre: ki öylede görünüyor.
    islam dinimizin evrensel değerlerine verdiğiniz önem saygı sevgi ve hoş görüsünden kaynaklanıyor olsa gerek.
    zaten bir yere en çok beni bu bağlamaktadır.
    siz bu sitede olduğunuz halde islam dininin değerlerini çok yuksek tuttuğunuz için rabbimde sizi ve sevdişkleriniz cehennemden uzak eyleyip cennete en şiddetli bir şekilde yaklaştırsın.
    kardeşim...
    bu sitenin kurulmasından tutun taaaa büyüyp gelişmesine kadar emeği geçen butun uye arkadaşa kardeş dost ve ahbaplarımızın rabbim ocaklarına,evlerine işlerine eşlerine aşlarına bedenlerine bereket ihsan eylesin..
    onları narı cehhennemde korusun inş...
    bu konuyu bu bölüme geçicide olsa bir süreliğine sabitlediğinz için çok tşekkür ederim.
    saygıdeğer kardeşim kardeşlerim fazla uzatmanın manası ve de anlamı yok...
    zaten işin özüğnü özetlemişsin.
    gösterdiğin hassasiyetten dolayı çok tşekkürler....
    sitenin hayırlı güler yüzzlü temiz insanların bolluğuyla dolması dileklerimle....
    selametle kalınız hayırlı akşamlar....
     
    • Beğen Beğen x 1
  6. ulaş

    ulaş üye Kullanıcı

    Katılım:
    15 Mart 2013
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    110
    Tecrübe Puanı:
    43
    rabbim razı olsun usta.
    çok güzel bir örnek sunmuşsun bizlere.
    tabi kıymetini bilebilirsek.ALLAH c.c namaz kılmayan kardeşlerimiizi bir an evvel namaz kılmalarını nasipeylesin...
    kılan kardeşlerimizide mesut bahtiyar eylesin....
    ALLAH c.c işini rast getirsin...
     
    • Beğen Beğen x 2
  7. KERİM40

    KERİM40 k!R$EH!R Kullanıcı

    Katılım:
    19 Mart 2015
    Mesajlar:
    886
    Beğenileri:
    1.577
    Tecrübe Puanı:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    sivas
    Emeginize saglik hocam
     
    • Beğen Beğen x 1
  8. İRON

    İRON üye Kullanıcı

    Katılım:
    23 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.759
    Beğenileri:
    1.996
    Tecrübe Puanı:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    çiftçi-Araştırmacı
    Yer:
    5minare.kentli.10üç
    ALLAH c.c razı olsun mubarek.
    rabbim ölmüşlerinize rahmet kalanlarada mağfiret eylesin inş.
    geceniz mubarek olsun..
     
    • Beğen Beğen x 1
  9. malatyalı44

    malatyalı44 üye Kullanıcı

    Katılım:
    30 Mart 2015
    Mesajlar:
    294
    Beğenileri:
    445
    Tecrübe Puanı:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    allah kimseyi din yolundan peyganberimizin sünnetinden ayırmasın
     
    • Beğen Beğen x 1
  10. İRON

    İRON üye Kullanıcı

    Katılım:
    23 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.759
    Beğenileri:
    1.996
    Tecrübe Puanı:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    çiftçi-Araştırmacı
    Yer:
    5minare.kentli.10üç
    amin ecmaiyn mubarek kardeşim.
    cümlemizin inş...
    ALLAH c.c gönlüne göre versin...
    selametle kalınızz...
    kolay gelsinn....
     
    • Beğen Beğen x 1

Sayfayı Paylaş