Kadın kalker heykeli
boyutlar
Yükseklik: 30 cm
Boy: 2.75 inç
Genişlik: 1,5 inç
Kazılan / Buluntu Telloh ((?))
tarih
2500BC
Dönem / Kültür
Erken Hanedanlık III
British Museum - Londra
Erken Hanedanlık dönemi II;; Sümer tarzı erkek tapan, 2750-2600 m.ö. Standing
Asmar (antik Eshnunna), merkezi Mezopotamya Tell Kazılan
Alabaster (alçı), kabuk, siyah kireçtaşı
Diğerleri ethereal ve diffüz iken Mezopotamya'da, bazı tanrılar, günlük yaşam malzemeleri ve deneyimlerini fiziksel olarak olduğu düşünülmektedir.Tanrıça İnanna sabah ve akşam yıldızı gibi farklı kisveler göründü ise üçüncü binyılın en sırasında en güçlü Mezopotamya tanrısı olarak kabul Enlil, bir "Şiddetli Fırtına" ya da "vahşi boğa," oldu. Tanrıları ikincisi gerekli ritüeller tarafından canlandırılan edildikten sonra kendi kült heykelleri yaşamaktadır inanılan ve aşınmış heykellerin parçaları tapınağın duvarları içinde korundu.
Bu duran figür, sıktı eller ve geniş gözlü bakışlarıyla, bir ibadet olduğunu. Bu belki de heykelin fiziksel olarak kabul edildi kim temsil edilen kişi adına sürekli dua etmek amacıyla, tanrı Ebu adanmış Asmar Tell "Kare Tapınağı" yerleştirildi. Benzer heykeller genellikle yöneticilerin ve ailelerinin isimleri yazılıydı.
boyutlar
Yükseklik: 30 cm
Boy: 2.75 inç
Genişlik: 1,5 inç
Kazılan / Buluntu Telloh ((?))
tarih
2500BC
Dönem / Kültür
Erken Hanedanlık III
British Museum - Londra
Erken Hanedanlık dönemi II;; Sümer tarzı erkek tapan, 2750-2600 m.ö. Standing
Asmar (antik Eshnunna), merkezi Mezopotamya Tell Kazılan
Alabaster (alçı), kabuk, siyah kireçtaşı
Diğerleri ethereal ve diffüz iken Mezopotamya'da, bazı tanrılar, günlük yaşam malzemeleri ve deneyimlerini fiziksel olarak olduğu düşünülmektedir.Tanrıça İnanna sabah ve akşam yıldızı gibi farklı kisveler göründü ise üçüncü binyılın en sırasında en güçlü Mezopotamya tanrısı olarak kabul Enlil, bir "Şiddetli Fırtına" ya da "vahşi boğa," oldu. Tanrıları ikincisi gerekli ritüeller tarafından canlandırılan edildikten sonra kendi kült heykelleri yaşamaktadır inanılan ve aşınmış heykellerin parçaları tapınağın duvarları içinde korundu.
Bu duran figür, sıktı eller ve geniş gözlü bakışlarıyla, bir ibadet olduğunu. Bu belki de heykelin fiziksel olarak kabul edildi kim temsil edilen kişi adına sürekli dua etmek amacıyla, tanrı Ebu adanmış Asmar Tell "Kare Tapınağı" yerleştirildi. Benzer heykeller genellikle yöneticilerin ve ailelerinin isimleri yazılıydı.