Telefonla yer bakma | Sayfa 2 | Define Mekanı- Define işaretleri

Telefonla yer bakma

Turko

Yasaklı
Yasaklı
Kullanıcı
Katılım
18 Şubat 2021
Mesajlar
184
Beğeni
819
Traktöre binip kankiler ile Starbucks a kahve içmeye gitmeden ölmek ,, hani ne bileyim düşününce hayat boş geliyor.
 

A21MEDLi

Admin
Araştırmacı
Admin
Katılım
10 Eylül 2011
Mesajlar
2,290
Beğeni
3,785
Size yaşadığım sensörlerle bi mezumu anlatayım,kanas usta ve eski ustalarımız bilir..ben 9 yıl önce yüklü bi parayla bi program ve sensör aldım. Allah c.c.inancınız olsun vallahi ben o sensörlü programla 2 mezar actım,yanımda cubuk,vs.hic bisey yokken,sadece sensörle Mezar buldum..köyle yapma abi burda mezarın ne işi var,bunu yeni aldım açip bakalım dedim,Ama mezarda metal yok dedim.kanıtlamak icin actık,80 cm civarında mezarı bulduk icinde bisey yoktu kapattık...Digeri ise1.5 m. Mezarı bulduk icinde ne bi parca kemik nede bi avuç toprak,yoktu..piç mezar deyip çıktık..bundan dolayı her ise bosverin demeyin ummadığın taş kırar baş demisler.
 

necatnecat

Üye
Kullanıcı
Katılım
26 Mart 2018
Mesajlar
362
Beğeni
1,219
Konum
Ankara
Ekranda görünen manyetometre nasıl çalışır ( Manyetometre Nedir? Nasıl Çalışır?) Yukarıdaki linki okuduğunuzda şunu söylüyor " Metal detektörü olarak da kullanılmaktadır ve sadece manyetik metalleri tespit edebilmektedir" GPS ise uydudan konum bilgilerini alarak bulunduğunuz yerin koordinatlarını tespit eder. Cep telefonnlarında yaygın olarak kullanılan sensorler ise
-Ortam ışığı sensörü, Yakınlık algılayıcısı, Yerçekimi sensörü (ivme ölçer), Jiroskop, Pusula, Hall etkisi sensörü, Barometre dir. Burada manyetik alanı tespit eden hall etkisi sensorudur. Manyetometrelerin büyüklüğüne bakarsanız bunun telefonda olamayacağını kabul etmek gerekir. Burada kullanılan hall sensorudur. Bunların algılama mesafesini de duvardan geçen kablolarda test ederek mesafesini görebilirsiniz.(yaklaşık 10 santim civarında) Bunları üst üste koyduğumuzda videonun çekiliş amacı ortaya çıkıyor. Yazılımların genel amacı görselleştirmek, anlamlandırmak, kaydedilebilir veri yaratmak ve sistemin işleyişini sağlamaktır. Bu tür yazılım için elinizde verilerin olması gereklidir. Yani sensorden veya sisteme bağlı cihazlardan gelen bilgiler gerekir. Bir hall sensorle nasıl bir yazılım kullanırsanız kullanın bu yazılım sensorun max. algılama gücünden ve manyetik alanın büyüklüğünden ileri geçemez.
Başta dediğimiz gibi bu sensorler metalleri algılar. Boşluk algılamaz. İşin içinde yazılım olduğunda buna müdahale ederek insanları yanıltmak kolaydır. 1-2 oynamayla yoktan oda da yaratılır, küple altın da yaratılabilir.
 

BoZKurT

"R@m@z@n"
Forum Düzeni
Araştırmacı
Katılım
22 Mart 2012
Mesajlar
8,690
Beğeni
13,455
Konum
İstanbul
Tamam ustam bir daha video atmam ve yazmam .
isterseniz videoları ve yazımı silebilirsiniz .
Reis ustam, sana yazma paylaşım yapma diyen yok. Paylaşım yaptığın için teşekkür ederim.

Fakat bu konulara ciddi manada egildigin zaman sende göreceksin eksik yanlarını. Ustalar uyarı mahiyetinde yazmış, kırmak üzmek isteyen olmaz.

Bu konularda geçmiş zamanlarda üzülen arkadaşlar oldu. Dikkat etmek lazım. Pro sürüme geçeyim derken üzülme.
 

yusufziya aslan

Üye
Kullanıcı
Katılım
17 Mart 2021
Mesajlar
14
Beğeni
46
Ben böyle bi programı koronadan önce kullanmıştım,Arkadaşım bakmam için yollamıştı,O' programın kendisinde alınan datada Manyometre- GPS-bitane daha vardı unuttum..bu üçünden istedigini Datayı voxler surfer üstünden bakılıyor..kafama yatmayınca sildim....bahsettiğim program Reis ustamızın la aynımı degilmi bilmiyorum...bu proğrama para vermeyin PLAYSTORE de bulunan programdır..
değerli ustam adı üstünde MANYOMETRE. manyetik alan ölçer. ARGECİ biri vardı bilen bilir bu tür programları watsap üzerinde 250 tl satıyordu. büyük olasılıkla doların yükselişi ile duğru orantılı olarak fiyat yükseltmiştir. tespit etiğiniz iki mezarda manyetik bozunma olduğu içi tespiti yapabilmişsiniz. Ama içinde dia. bir element olsa asla ölçüm yapamazdınız
 

BulursamKader25

Usta
Define İşaretleri
Super Moderatör
Katılım
13 Nisan 2016
Mesajlar
1,725
Beğeni
5,473
Konum
Konya-Kırıkkale
Tamam ustam bir daha video atmam ve yazmam .
isterseniz videoları ve yazımı silebilirsiniz .
Selamün Aleyküm
Abi ben sizin maddi manevi zarar görmenizi istemediğim için yazdım. Siz yazmayın, paylaşım yapmayın diye yazmadım.
Ben pc ye dokunali 25 seneyi geçti. Hiç özel eğitim almadım. İşime ne kadar bilgi lazim sora sora öğrendim. Teknik bilmem, ilmi altyapı bilmem. Yani alaylı yetiştim hep.
Amma alaylı da olsam az çok programlar hakkında bilgi ve kanaatimde vardır.
İşin özü bu telefondaki ve pc de yapılan işlem benim kafama yatmadığı için bu şekilde yazdım.
Elbette karar sizin.
Hakkını helal eyle kusurumuzdan dolayı.
 

BulursamKader25

Usta
Define İşaretleri
Super Moderatör
Katılım
13 Nisan 2016
Mesajlar
1,725
Beğeni
5,473
Konum
Konya-Kırıkkale
Öyle deme ustam bu tür programlar telefonda bulunan sensörleri kullanıyor, Telefon kaliteliyse Telefondaki sensörlerde kaliteli olur..en kaliteli dedektör olsa bile başlık iyi değilse o dedektör bi çöptür,Sensör ve Baslığ aynı mantık...
Kullanıcı telefonu yüksekten tutmuş......Kullandığım programın kafama yatmama sebebi belki benim telefonumdaki sensör kalitesizdi.yoksa gercekten işmi çıkaramadı..bilemiyorum..kararsızım..
Benim kafama yatmadığı için bu şekilde beyan ettim abi. İnşallah işe yarar.
Bu usulleri doğru kabul ettiğimizde 100 yıldan fazladır piyasada olan dedektör firmalarının boşa kürek çektiğini veyahut definecileri mağdur ettiğini söylemek mümkün olur. Yuksek bedeller çekip cihazlarıyla bizleri niye aldatıyorlar? Şeklinde düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.
 

A21MEDLi

Admin
Araştırmacı
Admin
Katılım
10 Eylül 2011
Mesajlar
2,290
Beğeni
3,785
değerli ustam adı üstünde MANYOMETRE. manyetik alan ölçer. ARGECİ biri vardı bilen bilir bu tür programları watsap üzerinde 250 tl satıyordu. büyük olasılıkla doların yükselişi ile duğru orantılı olarak fiyat yükseltmiştir. tespit etiğiniz iki mezarda manyetik bozunma olduğu içi tespiti yapabilmişsiniz. Ama içinde dia. bir element olsa asla ölçüm yapamazdınız
Yanlıs anladınız herhalde,Sensörle Tespit ettiğim mezarlar bu telefon programlarıyla alakalı değildi,Windows isletim sistemiyle çalışan,program + sensördü..
Sonucunun tesipitinin sebebini bilemiyorum,sizin dediginiz nedenlerden dolayıda olabilir,ben sadece sonucunu gördüm. Sebebi sizin dediginiz olabilir..

Şunu söylemeyi unuttum,o optiğin databasesine baktığımda Gecmis gündür 3 veya 5 sensör daha vardı...sensörlerin biri Basınç ile ilgiliydi..bu basınç sesörümü mezarı tespit etti acaba.
 

A21MEDLi

Admin
Araştırmacı
Admin
Katılım
10 Eylül 2011
Mesajlar
2,290
Beğeni
3,785
Benim kafama yatmadığı için bu şekilde beyan ettim abi. İnşallah işe yarar.
Bu usulleri doğru kabul ettiğimizde 100 yıldan fazladır piyasada olan dedektör firmalarının boşa kürek çektiğini veyahut definecileri mağdur ettiğini söylemek mümkuün olur. Yuksek bedeller çekip cihazlarıyla bizleri niye aldatıyorlar? Şeklinde düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.
Ustam dedektörün + başlığın,uyumu güzel olursa Degerliyi yakalamada başarı oranı dahada artar diye dedim...Sensörler,de genel anlamda,Araç,Asansör vs.sistemlerin gözü gibidir..Bizim Alandaki bazı siztemler bundan yararlanıyor.
 

ersan

Admin
Araştırmacı
Katılım
31 Mayıs 2013
Mesajlar
7,000
Beğeni
13,105
Konum
Bulgaristan ,Silistre,kasabasindan
Ustalar program dedimi korkmaya basladim program az cok birseyler guruyor nederecede doruluk payi var bilemiyorum bilen bilir baya bir sene cesitli programlarlan ugrastim buyle telefonalarda Google playda parasiz bir cok progamlar var parasiz bu programlar calisa bu yer alti guruntuleme aletleri hediye olarak datilirdi benim icin.
 
Üst