cantar

Vip Üye
Katılım
27 Ağustos 2012
Mesajlar
Beğeni
Puanları
Cevap: Doğal ile doğal olmayanı ayırmak

VAYYYYY METİN YİĞENİM NASSIIIILLLSINNNNNNNNNNNNNNNNNNN...
Trackers,
I thought i needed to post the lay out of one of the very most published, recorded and documented recoveries.
it was recovered via metal detector, however ,I am pretty sure if you knew the code and its aspects that this site
could have been recovered..of course metal detectors are not 'cheating' in my opinion, however these sites where
not lay down with the idea of the kings men,
coming back with detectors, so they had a way of finding these caches, all I am
doing here is to try to see IF with some knowledge of the code, [not as much
as the kings men] but enough to get the goods....
see if you can follow along....and see what I am saying

the overall view
1.8 caches..with the number 8 meaning cache
2.laid out in a 'cross' shape
3.two of the caches could have been found by drawing a line thru the cross at an oblique
4. the SW cross line looks like it about 120*
5. 6 of the caches could have been found using cardinal points, looks like distance was tripled
6. once the two caches that are not on cardinal points or cross point could have been found
7.the long part of the cross point is pointing to the mayan number rock..
8.and it points to two more of the caches...
9.the short arm of the cross points North as well...
10.the overall lay out of the cross would be known by this time..simply measuring out the shape - then would have found the 2 remaining caches.

oh,I could not find the reference to show, but I did read on the net the guy lost all the gold to the feds because it did not report the find as 'earned income' on his taxes...this is why we never ever, ever tell anyone of what the last piece of the puzzle led to...loose lips sink your ship! Dont be in a hurry to sell you finds, as there is no tax on gold until you SELL it! If you get this lucky...contact your accountant to find the legal ways to leverage your find without selling and causing the taxes to become due in that tax year.
I can help you find it, but you will need other professionals to help you keep it!
hope this helps
rangler

site 1 - cross point
site 2 -not found-right away
site 3 - cross point
site 4 - cardinal point
site 5 - cardinal point
site 6 - cross point
site 7 - not found- right away
site 8 - cardinal point

note: notice that the north/south line and the east/west cardinal point are clearly used for orientation and confirmation..as no caches on these points!

caches sites 1 and 8 have both the cross points AND the cardinal points for a redundant set of markers, I think this was done to be sure at least these two caches could be found, then that would start to reveal the overall shape of the lay out...then once you learned that two caches where found on cardinal points, it would make you check the other cardinal points..
that would break the code for sure! really an awesome example of the genius of the jesuits
and the codemakers

548630d1332705914-treasure-marks-signs-diagnosed-here-vk07.jpg

Trackers,
Ben yayınlanan en çok kaydedilmiş ve belgelenmiştir kurtarma biri yatıyordu göndermek için gerekli düşündüm.
Eğer kodu ve yönüyle biliyordu eğer metal dedektör aracılığıyla kurtarıldı, ancak, ben eminim ki bu site
Kurtarılan olabilirdi .. Tabii metal dedektörleri Ancak, benim görüşüme göre 'hile' olmayan bu siteler nereye
, krallar erkek fikir uzandı değil
dedektörleri ile geri geliyor, bu yüzden bu önbelleklerinin bulmanın bir yolu vardı, hepsi benim
burada ne kod bazı bilgilere sahip IF, [değil kadar görmeye çalışmaktır
krallar erkek olarak] ama yeterli mal almak için ....
boyunca takip edebilirsiniz görmek .... ve ben ne söylüyorum bakın

genel görünümü
1.8 önbelleklerini .. 8 numara anlamı önbellek
Bir 'haç' şeklinde dışarı 2.laid
Önbellekleri 3.two eğik bir çizgi aracılığıyla çapraz çizerek bulunmuş olabileceğini
4. SW çapraz çizgi 120 * hakkında bu gibi görünüyor
5. Mesafe üçe gibiydi önbellekleri 6 kardinal noktaları kullanılarak bulunmuş olabileceğini, görünüyor
6. Uğrak noktaları veya çapraz noktasında değil iki önbellekleri bulunmuş olabileceğini bir kez
Çapraz noktası 7.The uzun parçası mayan numarası kayaya işaret ediyor ..
8.and bu önbellekleri iki işaret ...
Kuzey yanı sıra çapraz noktalarının 9.The kısa kol ...
10.the genel olarak bu zamana kadar bilinen olacağını çapraz yatıyordu .. sadece şekil üzerinden ölçülmesi - sonra 2 kalan önbellekleri bulurdum.

ah, ben göstermek için başvuru bulamadı, ama ben onun vergi geliri elde 'olarak bulmak rapor yoktu çünkü adam federaller tüm altın kayıp net okudum ... Bu yüzden biz asla Hiç, hiç için bulmacanın son parçası liderliğindeki ne kimseye söyleme ... gevşek dudaklar gemi batar! Bunu SAT kadar altın üzerinde herhangi bir vergi olduğu gibi, bulur satmak için acele etmeyin! Bu yaver giderse ... sizin satış ve vergi o vergi yılı nedeniyle olmasına neden olmadan bulmak kaldıraç yasal yollar bulmak için muhasebeci başvurun.
Ben bunu bulmanıza yardımcı olabilir, ancak bunu tutmak için diğer meslek ihtiyacınız olacak!
Umarım bu yardımcı olur
rangler
Treasure Marks / İşaretler - İşte-rqfindmap-işaretli-rangler.jpg Teşhisi
sitesi 1 - çapraz noktasına
2-olmayan bulundu-hemen sitesi
Alanı 3 - çapraz noktasına
Alanı 4 - kardinal noktası
Alanı 5 - kardinal noktası
Alanı 6 - çapraz noktasına
Alanı 7 - değil bulundu-hemen
Alanı 8 - kardinal noktası

not: kuzey / güney hattı ve doğu / batı kardinal nokta açıkça yönlendirme ve onay için kullanıldığını fark .. bu noktalar üzerinde hiçbir önbelleklerini gibi!

siteleri 1 ve 8 arası puan VE damgalı bir yedek kümesi için temel noktalarını her ikisine de sahip önbelleklerini, ben bu en azından bu iki önbelleklerini bulunamadı emin olmak için yapıldığını düşünüyorum, o yatıyordu genel şeklini ortaya çıkarmak için başlamak istiyorum üzerinden ... sonra bir kez kardinal noktaları üzerinde bulunan iki önbelleklerini, bunu diğer kardinal noktaları kontrol yapacağını öğrendim ..
Herhalde kodu kırmak olacağını! Cizvitler deha gerçekten harika bir örnek
ve codemakers

paperclip.png
Attached Thumbnails

550889d1332706168t-treasure-marks-signs-diagnosed-here-cat.jpg

551870d1332706490t-treasure-marks-signs-diagnosed-here-p1010454-profile-face-looking-right-triangle-rangler-marked.jpg

cantar

Vip Üye
Katılım
27 Ağustos 2012
Mesajlar
Beğeni
Puanları
Cevap: Doğal ile doğal olmayanı ayırmak

Z

Üst