şelale görsel | Sayfa 3 | Define işaretleri ve anlamları

şelale görsel

HARBİCİ

SERKAN
Kullanıcı
Katılım
9 Kasım 2012
Mesajlar
3,702
Beğeni
4,010
Puanları
113
Cevap: şelale görsel

aleyküm selam sarpedon usta. benim anlatmak istediğim husus, önyargılarımızı bir kenara atmakla ilgili. bu konudaki yer, benim bir fikrimin olmadığı yer olsaydı, bu kadar iddialı konuaşamaz. haddimi bilir susardım. ben orada ızgara olur diyorsam buna saygı duymak lazım. demekki ben o balığı ızgara yapabileceğime o kadar eminim. bilmem anlatabildim mi üstadım?

ve gelelim şu eşkiya meselesine, çalkaya yı yada beni yada fenerli yi yada imposibleman ı tam bir eşkiya iz sürücüsü sanmayınız. biz tutarlı iş yapmaya çalışıyoruz. unutmayın ki hiçbir eşkiya; tarihi, yaşanmışlığı, bomboş olan bir yerde çakallığını yapamaz. onların kullandığı yegane yerler eski medeniyetlerin uzunca yaşam sürdüğü, bir çok medeniyeti içinde barındırmış yerlerden başkası değildir.

işaretin, yada şelaledeki bu kapak durumunun eşkiya ile falan hiçbir alakası dahi yok. eşkiyaya ait olduğu hususunda ben bişey dememişken nerden çıkardınız bu eşkiya hikayesini anlamadım?. işaret kiliseye ait. gömü kilise gömüsü. hangi eşkiya kendine lahit yaptırmış??? burdan çıkan lahittir. hediyesidir. burası da kilise kurumunun çok çok önem verdiği bir kişiye .... aittir.

burası asiustaya ait mi? yer asi ustanın kendine ait ise kendisi ile konuşurum. ben iddiamın arkasındayım. gitmeden orayı, orada neler olduğunu, anlatırım. çünkü bu değişmez bir teknik. 3 aşağı 5 yukarı herşeyiyle aynıdır. değişen tek şey arazideki duruma göre değişecek mesafeler, ara mesafelerdir.

siz histogramlar pitogramlara falan kafa yorar iken; bizde sistemlere, tekniklere, adetlere, görülmüş benzerlerine kafa yorar ve kurguyu oturturuz inşallah. onun içindir ki, herkesin yoğurdu yeme şekli başka. dediğim gibi benim sizden ricam lütfen benim yazmış olduğum mesajlara saygı gösteriniz. şahsınızın her mesajını okur, birşeyler öğrenmeye çalışırım. eleştirmem, küçüksemem. çünkü öğrenmenin yaşı yoktur, bilginin sonu yoktur. bu konuya yazacağım son mesajımdır. iştahım kalmadı. bu dakikadan sonra hamsi tava önüme gelse yiyecek iştahım kalmadı. :D saygılar.
 

Kervan07

Vip Üye
Katılım
18 Nisan 2013
Mesajlar
1,350
Beğeni
3,172
Puanları
113
Konum
antalya,trabzon,samsun,ısparta
Cevap: şelale görsel

aleyküm selam sarpedon usta. benim anlatmak istediğim husus, önyargılarımızı bir kenara atmakla ilgili. bu konudaki yer, benim bir fikrimin olmadığı yer olsaydı, bu kadar iddialı konuaşamaz. haddimi bilir susardım. ben orada ızgara olur diyorsam buna saygı duymak lazım. demekki ben o balığı ızgara yapabileceğime o kadar eminim. bilmem anlatabildim mi üstadım?

ve gelelim şu eşkiya meselesine, çalkaya yı yada beni yada fenerli yi yada imposibleman ı tam bir eşkiya iz sürücüsü sanmayınız. biz tutarlı iş yapmaya çalışıyoruz. unutmayın ki hiçbir eşkiya; tarihi, yaşanmışlığı, bomboş olan bir yerde çakallığını yapamaz. onların kullandığı yegane yerler eski medeniyetlerin uzunca yaşam sürdüğü, bir çok medeniyeti içinde barındırmış yerlerden başkası değildir.

işaretin, yada şelaledeki bu kapak durumunun eşkiya ile falan hiçbir alakası dahi yok. eşkiyaya ait olduğu hususunda ben bişey dememişken nerden çıkardınız bu eşkiya hikayesini anlamadım?. işaret kiliseye ait. gömü kilise gömüsü. hangi eşkiya kendine lahit yaptırmış??? burdan çıkan lahittir. hediyesidir. burası da kilise kurumunun çok çok önem verdiği bir kişiye .... aittir.

burası asiustaya ait mi? yer asi ustanın kendine ait ise kendisi ile konuşurum. ben iddiamın arkasındayım. gitmeden orayı, orada neler olduğunu, anlatırım. çünkü bu değişmez bir teknik. 3 aşağı 5 yukarı herşeyiyle aynıdır. değişen tek şey arazideki duruma göre değişecek mesafeler, ara mesafelerdir.

siz histogramlar pitogramlara falan kafa yorar iken; bizde sistemlere, tekniklere, adetlere, görülmüş benzerlerine kafa yorar ve kurguyu oturturuz inşallah. onun içindir ki, herkesin yoğurdu yeme şekli başka. dediğim gibi benim sizden ricam lütfen benim yazmış olduğum mesajlara saygı gösteriniz. şahsınızın her mesajını okur, birşeyler öğrenmeye çalışırım. eleştirmem, küçüksemem. çünkü öğrenmenin yaşı yoktur, bilginin sonu yoktur. bu konuya yazacağım son mesajımdır. iştahım kalmadı. bu dakikadan sonra hamsi tava önüme gelse yiyecek iştahım kalmadı. :D saygılar.

selam harbici ustam..

ustam sizin kadar duyarlı defineci görmedim henüz. definecilikte 1.5 yılılım doldu ve hergün dur duraksız forumlarda ustaların yorumlarını okurum aynı zamanda araştırmalarımıda yaparım..bir çok ustanın yorumlarını arşivlemişimdir..
ben şimdiye kadar harbici ustam kadar konulara hassasiyet,ilgi,alaka,duyarlılık,anlayış, sevgi ve saygı gösteren bir usta görmedim..

ben definecilikte şunu anladım arkeloji ile definecilik aynı şey değilmiş..hatta definecilik, arkelojiden çok daha fazla bilinmesi gereken yönleri varmış..

dağa çıkan, ve bir iki işaret peşinde koşan herkes defineci olamaz..definecilik harbici ve forumda diğer kıymetli ustalarım gibi bu işi gönülden yapan,zamanını ve emeğini harcayan aklı selim insanların işidir..

benim komşum 65 yaşında norveçli bir arkelog.kiracım maden mühendisi.onlardan bir çok şey öğreniyorum ama şifreleri harbici ustam gibi kanas ustam gibi kıymetli defineci ustalar çözüyor..

bir arkelog,dedelerin,çeşmelerin,değirmenlerin,papazların,eşkiyanın ve tılsımların sistemini nerden bilecek?

tüm bilim dallarına saygım sonsuz ama herkes bildiğini paylaşsın,bilmediği konularda da saygı göstersin..

ha bunu sadece bu konu için değil genele hitaben yazdım..

bir hatam varsa af ola! saygılar hürmetler...:)
 
Son düzenleme:

Sarpedon

Kullanıcı
Katılım
12 Kasım 2012
Mesajlar
466
Beğeni
97
Puanları
28
Konum
Kuzey avrupa
Cevap: şelale görsel

Harbici sorun yok. Bundan emin ol. Eşkiya işi olduğunu söylemedim. Acaba böyle bir olasılık varsa açıklamaların olmasını diledim.
Harbici ustam. Kilise yada dini bir yer konusunda hemfikiriz. Yani oraya her ne konulduysa ki bilinmesi zordur orda dinsel bir gömü var. Bundada sana katılıyorum.
Şimdi birde şöyle şey var. Ben forumlarda herhangi bir resime yorum yaparken aldığım eğitimin ki buda klasik sanat tarihidir, buna göre değerlendirmelerde bulunuyorum.
Ben yoksa bilmediğim bir şeye yorum yapmam. Klasik sanat tarihi az çok nedir bilirsin. Beni bu forumda tanıyan arkadaşlarım iyi bilir. Öğrenme ve öğretme taraftarıyım. Grek roma bizansın a sından b sine her açıklama ve sanatını bilirim. Ama ermeniyi bilmem, eşkiyayı bilmem.
Bundan dolayıda beni yargılama, ben yoksa başkasını rencide edecek yada hoşuna gidecek sözlerin neden heveslisi olayımki.
Ne seni yadırgıyorum nede başkasını.
Biz bu forumlarda iyi geçinmek niyetindeyiz demi.
Sen buranın boş olmadığı yani elle tutulur bir şeyler olduğunu belirttin. Senin fikrindir. Tartışmadım bunu. İnşallah doludurki biri faydalansın.
Am bende diyorumki o gördüğümüz kapağın yada kayanın arkasında her ne var idi ise alınmış.
Çevresini bilemem.
Selam saygıyla
 

MURATS44

Kullanıcı
Katılım
16 Mart 2013
Mesajlar
248
Beğeni
70
Puanları
28
Cevap: şelale görsel

kapağın ne kadar kalın olduğu değilde içeri girilememiş. Arkasında birşey var ki böyle devasa bir kapak yapılmış. Sağdan soldan bir yerinden içeri görünmüyor mu acaba? Ben orda olsam elimde çakıyla o kapakta bir delik açar içi boş olsa bile içeri girerdim bi şekilde. burası çok güzel bir yer.
 

değirmenci

Yasaklı
Yasaklı
Katılım
18 Temmuz 2013
Mesajlar
148
Beğeni
30
Puanları
18
Cevap: şelale görsel

şelalenin üst tarafında suyu kesme kanalı varmıdır, balığın kuyruğu güney istikametined bakıyormu, balığın ölçüsü alınıp arşınlanarak kuyruk istikametinde kuru derenin bu dereyle birleştiği yerde küçük bir kademeli şelale olmalı, bu şelaleler toplam da üçleme yapmalılar, balığın yukarı tarafında balığın boyu ölçüsünde kepezi olacak, vs vs vs şifrelemeler böyle devam eder, aşağıdaki göl huni şeklinde olmalıdır, şelalelerden aşağıda değirmen olacak, saygılar
 

şahin

Kullanıcı
Katılım
21 Eylül 2013
Mesajlar
135
Beğeni
15
Puanları
18
Cevap: şelale görsel

balıgın yakın ve net resmi varmı elinde asi usta?
 
Üst Alt